Käytiin tänään äitin kanssa sellasissa agilityn pääsykokeissa. Siellä oli 67 koiraa, joista 5 oli ihanaa juoksuista tyttöä. Kyllä otti nenään ihanasti. Äitiä huolestutti, kun jos oli remmi niin ei voinut saada maksimipisteitä. Oli siis pakko olla ilman jos halus mukaan. Siellä piti odotella hirveesti, mutta me leikittiin sit äitin kans ja käytiin vähän kävelemässä. Sit ku oli meidän vuoro niin ensin mun piti vaan leikkiä äitin kanssa. Se oli helppoo kun oltiin muutenkin jo leikitty koko ajan. Sit se setä otti musta kiinni ja äiti meni putken toisesta päästä kutsumaan mua. Juoksin sieltä putkesta ihan sairaan lujaa ja sitten sain hypätä vielä esteestäkin. Sit menin äitin luo ja taas leikittiin. Sit me taas odoteltiin aika kauan ja rupes jo tuleen kylmä ja pimeäkin. Sit mun piti vielä istua 15 sekuntia paikallani kun äiti meni esteen toiselle puolelle. Istuin tosi nätisti. Sit sain mennä ihanaisen Emman luo. Se on kuulemma ihan mun tyttöversio ja kyllähän se nätti onkin. Noi äitit sanoo että tulis hienoja pentuja… Ihan mielelläni voisin kokeilla.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Sit me odotettiin vielä että ne pisteet lasketaan ja kuullaan ketkä pääsi mukaan. Äiti kiljas riemusta kun kuuli meidän numeron. Olin siis vissiin mennyt aika hyvin! Pääsykoe kesti yhteensä neljä tuntia, kyllä väsytti kun tultiin kotiin!