Huhhuh, mä oo ihan poikki. Äiti vei mut sellaselle leirille missä oli hurjan monta parsonia. Varmaan 80. Se oli ihan maailman paras leiri. Siellä oli paljon nättejä tyttöjä, ihan mukavia poikia ja paljon agilityesteitä. Mä sain niitä kokeillakin molempina päivinä ja tykkäsin hurjasti. En edes jaksanu lähtee mihkään huiteleen vaan tottelin äitiä hienosti, koska muuten en olis ehkä saanu niitä mennä. Mun suosikki on puomi; siinä voi juosta tosi lujaa kunhan vaan malttaa hiljentää lopuks. A-este oli kans tosi kiva ja aika helppokin kun mähän oon harjotellu sitä kolmen kuukauden iästä asti omassa pihassa. Osasin hyppiäkin tosi hienosti, mutta kepit oli vielä aika hitaat kun toi äiti on niin kömpelö. Onneks ollaan harjoteltu kujakeppejä kotona, ne on paljon helpommat. Äitille. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Mun kans samassa ryhmässä oli Vappu, jonka kyydillä mentiinkin sinne leirille. Me käytiin yhessä tekemässä alkuverkka heti lauantaina ja tehtiin aikamoinen löytö: ketun luola! Se haisi niin voimakkaasti että löydettiin se ihan helposti. Haju oli kyllä tuttu kun ollaan käyty kattomassa kettua sellasessa häkissä ja Vappu meni sitä haukkumaan vielä sellaseen putkistoon.  Me ei oltu kumpikaan nähty sellasta oikeeta luolaa ennen, joten se oli aika jännää. Mä en eka viittiny mennä kun vaan puoliks sinne, mutta sit Vappu huomas että sinne voi mennä kokonaan sisälle ja aika pitkällekin niin sit mäkin menin. Siinä luolassa oli kaks aukkoo, joista molemmista mentiin vuorotellen. Piti aina kääntyä takasin kun noi narunjatkot ei uskaltanu päästää meitä sinne ilman remmiä. Eihän me oltas vältsisti maltettu tulla pois ollenkaan. No mut silti se oli tosi hauskaa!! Sain kaivaakin kun en meinannu isona poikana mahtua siitä pienemmästä aukosta. Mentiin vielä toisenakin päivänä sinne, mutta se ei enää haissu niin voimakkaalle, eikä ollu niin kiinnostava enää. Siellä oli varmaan  muutkin käyny…

Tässä kuitenkin pari kuvaa luolalta:

 

Tässä mä meen sinne:

631497.jpg

 

Ja tässä oon siellä toisella aukolla tulossa pois:

631498.jpg

 

Leirillä oli myös kuonokeilausta:

631496.jpg 

ja nakin sukeltamista vedestä:

631504.jpg 

Ja sain uida meressäkin!

631502.jpg 

Tai ekana päivänä oli pakkokin kun haisin kuulemma ketunkakalle.

 

Joo ja sillon illalla äiti unohti mut sellaseen huoneeseen ja häkkiin. Siellä oli myös mun kämppiskoira, mutta ajattelin silti että täytyy lähtee katteleen että missä se mutsi viipyy. Sain siihen häkkiin sellasen aukon ja pääsin sieltä, mutta huoneesta en enää päässy ulos. Äiti ei ollu tullessaan kovin ilonen, olin kai rikkonu sen häkin… Pitää kuulemma ostaa uus joka kestää terrieriäkin…

Mut jos ei tota häkkihommaa oteta huomioon niin kaikki meni tosi hyvin. Toivottavasti pääsen uudestaankin!