Tänään olin taas siellä juoksemassa. Se on mahtavaa!! Saa juosta niin lujaa kun jaksaa ja haukkua koko ajan! Äiti tosin epäilee, että jaksaisin juosta lujempaa jos ei tarvis koko ajan haukkua. Mutta mä oon kyllä harjotellu pupun kanssa monet kerrat ja tiedän, että sitä saalista täytyy vähän pelotella, että saa lujemmat kyydit!

Äitillähän oli sellanen taka-ajatus, että mennään sinne radalle ottamaan kuvia. No, Frida varmaan tiesi sen, koska sekin oli tullut sinne! Äiti otti siitä sitten pari kuvaa (päivitetty Kavereita-sivulle). Vappukin suostui malliksi, mutta sillä oli kuitenkin aika hinku radalle, eikä se oikein malttanutkaan poseerata. Ja kun toi äiti on niin hidas, ettei se osaa ottaa parsoneista kuvia. No, saatiin me Vapustakin kuitenkin kuvia ja sekin on lisätty Kavereita-sivuille!

Jätettiin sit kuitenkin parson-lenkki väliin ja käveltiin Fridan kanssa yhtä matkaa kotiin. Juoksenneltiin vapaana ja vähän leikittiin. Alko vaan ikävästi satamaan niin mua ei sit enää huvittanut ja kävelin vaan äidin vieressä korvat luimussa.

Laitan vielä lopuksi kuvan, minkä äiti oli ottanut kun mä nukuin.

660812.jpg

Huomatkaa agileirillä tuhottu vetoketju... Nyt koppi on ihan vaan pesäkolona rappusten alla...