Tänään oltiin iskän kanssa päivällä mökillä nauttimassa kesästä. Sitten haettiin äiti töistä, mutta se ei ollutkaan yhtä hyvällä tuulella kun me. Se sano että sitä ketuttaa, mutta mä en ymmärrä miten ketut liittyy seuraaviin tapahtumiin: aamulla pommiin nukkuminen, avainten etsintä (kesti kauan ja mäkin jo hermostuin), aamupalan väliin jääminen (kiire), töihin kävely kun avaimia ei löytyny (pyörän avain oli myös niissä), työpaikan ovikellon soittelu (työpaikan avain oli myös niissä), uusien kenkien hiertäminen matkalla, uusien kenkien rikkoutuminen matkalla (on tainnu tempoo aika lujaa hermostuksissaan), koneen jumittaminen koko aamun, koneen päivitys koko iltapäivän, työskentely +50-asteisessa toimistossa…<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

No, annettiin sille iskän kanssa jätskiä ja kerrottiin, että avaimet oli paikallistettu auton penkin alta (tosin auto on Hämeenlinnassa), ja saatiin se vähän paremmalle tuulelle.

Illemmalla käytiin vielä näyttelyharkoissa. Pöydällä seistessä mua vähän epäilytti, että mitä se täti oikein hääräilee siellä mun takana, mutta annoin sen nyt kuitenkin kokeilla kaikki mun paikat ja kattoo hampaatkin. Oli aika kuuma ja olin aika poikki, mutta seisoin vielä valokuvamallina hetken:

640903.jpg