Tänään mä olin taas päivällä paljon uimassa iskän kanssa. Uiminen on ehkä parasta kesässä! Illemmalla olin taas reenaamassa vinttikoiraradalla. Tää oli jo mun neljäs kerta niin tiesin miten parsoneiden kuuluu siellä toimia. Jaksoin aika hyvin kiljua sitä konetta. Siellä oli vaan muutama koira ennen mua, joten pääsin onneks aika nopeesti radalle. Haukuin varmuuden vuoks heti kun kone pärähti käyntiin ja vielä takasuoralle asti. Sit mun oli todettava, että tän erän vie kyllä kone, olin nimittäin aika sippi niin kuumalla kelillä. No, juoksin kyllä maaliin asti, koska olihan mun varmistettava että se risukasaviehe on varmasti kuollut. Sitten me mentiin vielä rantaan jäähdyttelemään, ja siitä mulla onkin teille pari kuvaa:

Menossa:

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

647579.jpg

Ja tulossa:

647580.jpg

 

Tätä mää vaan toistan niin kauan ku joku jaksaa keppiä heitellä.