Tänään mulla kävi vähän ohrasesti. Lähettiin äitin töiden jälkeen mökille. Äiti otti mulle "uimaleluksi" sellasen uuden pallon missä on köyttäkin. Tykkään ihan hirveesti sen kiskomisesta. No, oikeestaan ohrasesti kävikin sille pallolle, se ei nimittäin osannutkaan uida. Se kellutteli hetken, mutta sitten se lähti uppoomaan. Enkä saanut sitä kiinni. Mä uin ja uin ja uin, mutta en vaan löytänyt sitä. Äiti käski rannalle välillä kun kuulu niin kova puhina jo, mutta mä en kerta kaikkiaan voinut luovuttaa!! Melkein tunnin uin vaan ja kävin välillä rannalla kun käskettiin. Äiti olis saanu hienoja uimakuvia kun tein melkosia rundeja, mutta tietenkin kamera oli unohtunut kotiin… Siks se sanokin laittavansa sellasia kuvia missä mä nukun uimisesta väsyneenä. Nukkumiskuvia meillä on kuulemma paljon, ja kai niitä kuvia onkin helpompi ottaa pysäköidystä kohteesta…

Tässä muutama:

640900.jpg

 

640901.jpg

 

640902.jpg