Viime aikoina mulla on ollut tosi kiireistä. Tänään ja myös viime maanantaina oltiin agiliitelemässä. Mä oon aika hyvä jo! Tänään mentiin A-estettä ja mä menin sitä edes takas vaikka äiti ei pyytänytkään! Oon ihan sairaan nopeekin! No, ei se äiti ollu kai kauheen ilonen kun menin vähän ilman lupaakin, mutta ei se kieltänytkään kun menin kuulemma ihan oikein kuitenkin.

Sit mä oon saanu uuden kaverin siellä agilityssä. Se on sellanen länsigöötanmaanpystykorvatyttö nimeltänsä Myy. Se on ihana kun sen kans saa painia ja juosta ja heittää kuperkeikkoja. Ens kerralla äiti saa kyllä ottaa siitä kuvan ja näyttää teillekin.

Muutenkin mulla on ollut paljon tekemistä. Viikonloppuna menin yksin kyläileen mummulaan ja pääsin saareen yöksi mummun ja vaarin kanssa. Sitten yhden yön olin Late-enon kanssa mummulassa yötä. Kyllä äitikin sinne sitten tuli ja me leikittiin paljon ja käytiin vielä uudestaan mummun ja vaarin saaressa.

Tänään olin sitten toisessa mummulassa päivähoidossa kun äiti ja iskä oli molemmat töissä pitkät päivät. Siinä naapurissa asuu sellanen tyttö jonka kanssa pääsin taas lenkille ja tottakai mä mummuakin ulkoilutin. Ja valtasin koko sängyn sitten päikkäreillä. Ihan mahtavaa kun saa nukkua ketarat oikosenaan!

Olis mulla taas pari kuvaakin. Ekassa mä näytän kuinka pitää roikkua omenapuussa, että saa sinne juuttuneen lelun irtoamaan ja tokassa näytän kuinka lujaa mä uin! 

706380.jpg

706382.jpg