Perjantaina me lähettiin siis äitin kanssa maalle. Perjantaina tehtiin ihan tavallisia juttuja, oltiin ulkona ja syötiin ja katottiin leffoja ja nukuttiin. Sit lauantaina mä jäin Laten ja mummun kanssa sinne ja äiti lähti kattoon niitä näytelmiä. Se oli siellä jonkin aikaa, mutta toikin sitten mahtavia tuliaisia: ILONAN! Nii-in, sen Tampereen Ilonan, joka oli agilityleirilläkin! Meillä oli ihan huisin hauskaa! Mulla on taas kuviakin, mutta niitä parhaimpia paloja äiti-raukka ei taaskaan saanut tallennettua...

Ihan ensiks me juostiin:

738692.jpg

Sit me tehtiin tutkimusmatkoja ja löydettiin maasta kaikkee hienoo:

738697.jpg

738700.jpg

Elli nauro meille:

738695.jpg

Leikittiin kepilläkin:

738694.jpg

Sisällä me mentiin majakkaa ja perävaunua:

738693.jpg

Illalla odotettiin ruokiamme hienosti:

738701.jpg

Yö me nukuttiin äitin peiton alla. Siis kyllä; päästin Ilonankin sinne koska se oli niin kiltisti. Seuraavana päivänä me taas juostiin:

738698.jpg

Kylläpä oli mukava kun se Ilona viitti tulla kyläileen mun mummulaan! Meillä oli tosi hauskaa ja kerrankin joku jakso mun kanssa juosta ja leikkiä tosi paljon! Käytiin vielä lisäks lenkilläkin kattelemassa kylän menoo ja tavattiin paljon lapsiakin. Vähän haukuttiinkin yhelle joka teki pyörällä jotain hassua, mutta muuten oltiin ihan kiltisti. Ihan hyvä kun äitikin sai harjotella kahden koiran lenkittämistä jos mä vaikka joskus saan ihan oman koiran.

Mut kiitti Ilona leikkiseurasta ja nähdään taas lenkillä ja muualla!