Mul on uus paikka mistä voin tsekkailla misuja. Tai paikka on vanha, rahin päältä ikkunasta. Nyt se ikkuna vaan on auki. Se ei ikinä ennen oo ollut, kun äiti luulee, että hyppään siitä alas. Ja tiputusta on kuiteskin monta metriä. No nyt ton kylppäriremontin takia ei viitti pitää ilmastointia päällä, kun melkein sen laitteen vieressä puhaltaa toinen laite lämmintä ilmaa. Eli äiti uskaltautu avaan ikkunan ja vielä jättään mun rahin siihen alle. Nyt on aika hyvät misujenkattelupaikat, kävelytie kun menee ihan meidän ikkunan alta :)

848489.jpg

Välillä mun pitää kattoo äitiin, ikäänkun vakuutellen, etten oo hyppäämässä:

848492.jpg

Sit jos näkyy hyvännäkösiä plikkoja niin täytyy ottaa skarpimpi asento:

848490.jpg 

Mä oon ollut viimeaikoina myös aika hellyydenkipee. Välillä aina tulee sellasia jaksoja ja sit välillä haluu vaan olla yksin. Nyt taas tekee kauheesti mieli halia ja pussailla ja puskea ja kaatua äitin syliin. Mun pitää nukkuakin ihan äitissä kiinni ja mielellään vielä peiton alla. Laitan kuvan eiliseltä missä mä oon nukahtanut äitin viereen:

848488.jpg