WUAAAAHHH!!

875474.jpg

No nyt me ollaan taas jouduttu evakkoon kotoa. Vieläkään ei oo vessaa, eikä äiti ja iskä voi kuulemma käydä puistossa ja metsässä niinkun minä. Tällä kertaa ollaan eri hotellissa, mutta mä tiedän jo tän homman nimen ja osaan ottaa rennosti. Todisteaineistoakin löytyy:

875475.jpg

Kyllä mua silti vähän stressaa tää kiertolaiselämä. Saatan kostaa korvatulehduksella.

Lenkkimaastot olikin taas sitten ihan erilaiset. Voin nimittäin kertoo kaikille, että kannattaa vältellä tota Tampereen keskustassa olevaa Hämeensiltaa. Siihen oli tullut jotain jättiläisiä jotka väijyy siinä ohikulkijoita. Mä kyllä huusin niille ja ärisin ja murisin ja hyökin kaikki karvat pystyssä, mutta ei ne lähtenyt. Ompa ollut hyvä tuuri etten ole niihin ennen törmännyt, vaikka melkein keskustassa asun. Huh, että oli meinaan tiukat paikat! Äiti sano, että ohi ajavat ihmiset nauro tälle koko showlle, mutta hyvähän niitten oli kun istuivat autoissansa ja yks urhee terrieeri puolustaa niitä!

Huomenna on kuulemma tiedossa jotain kivaa ja jännittävää, ja nään kaikki mun suosikkityttöystävät. Mitähän se mahtaa olla...?