Pieni varoitus tähän heti alkuun: nyt on tulossa niin paljon kuvia, ettei ehkä oo ennen ollut. Tänään oli nimittäin taas niiiin mahtava päivä, kun Vappu oli kutsunut meidät lenkille! Meitä oli kaiken kaikkiaan Vappu, Hanna, Vapun sisko Siiri, minä ja äiti. Mentiin taas sellaseen paikkaan missä mä en oo ennen käynyt. Juostiin Vapun kanssa taas aikas lujaa, mutta vähän meinas vauhti hyytyä siinä alkuvaiheilla kun oli jotenkin kummallisen lämmin ilma.

944432.jpg

No onneks siellä oli myös järvi. Saatiin juoda kunnolla ja Vappu sai loiskutella vettä ja minä pääsin uimaan:

944455.jpg

944453.jpg

Vesi meinas olla vähän märkää...

944566.jpg

944443.jpg

Vappu löysi rannasta aika mehevän kolon. Ensin mä vaan ihan ihmeissäni kattelin kun sieltä alko rapa roiskuun, mutta menin mäkin sit repiin sieltä juuria irti.

944446.jpg

944449.jpg

Sit meillä kävi yks vähän sellanen ikävämpikin juttu. Ne jotka mua tuntee, niin tietää että ruoka on mulle vähän herkkä asia. No, Hannalla sattu oleen maailman ykkösherkkuja taskussa. Se anto mullekin niitä ja osasin ihan hienosti olla. Aluksi. Sitten sieltä tippui yksi Vapulle tarkoitettu maahan, ja silloin mun saalistajan vaistoni heräsi. Ja ennen kun kukaan ehti tajuta, mä puolustin sitä herkkua vähän liiankin kiihkeästi. Sen jälkeen Vappu oli mulle vähän loukkaantunut. Enkä ihmettele kyllä yhtään. Hävetti mua itteenikin sitten ja harmitti kun Vappu ei enää halunnut leikkiä mun kanssa. Äitille se kyllä heilutteli häntää:

944464.jpg

944551.jpg

Onneks me ollaan kuitenkin ihan hyviä ystäviä ja kyllä Vappukin mulle antoi sitten anteeksi. Otettiin parit pamaritkin siinä uinnin jälkeen, ettei pääse kylmä yllättämään.

944456.jpg

944461.jpg

Sit me löydettiin paljon kaikkia hienoja luoliakin. Tää eka oli kaikkein paras. Me mahduttiin sinne molemmat samaan aikaan.

944466.jpg

944467.jpg

944469.jpg

Vappu teki lisää reikiä siihen luolaan. Tässä se tuli kurkkiin mua yhdestä niistä:

944472.jpg

Ja tässä ne meidän hienot uudet pannat, mulla poikien värinen ja Vapulla tyttöjen värinen:

944506.jpg  944498.jpg

Me oltiin siellä metsässä monta tuntia! Sit oli pakko ottaa unet ennen kun alkaa kirjotteleen:

944560.jpg

Vapullakin saattaa olla kuvia sen blogissa, noi naiset otti molemmat ihan hirveesti kuvia!

Kiitos paljon kaikille kolmelle tytölle kun tulitte taas hakemaan meidät lenkille!!!