No tiistaina se tosiaan sit selvis mitä äiti oli suunnitellut. Gimma ja Melli ja niiden isoemäntä tuli hakemaan mua ja äitiä ja ajettiin johkin aika kauas. Siellä perillä oli tuttu haju, ja tajusin, että olin päässyt pitkästä aikaa kettua moikkaamaan! Sitten sinne tuli myös ihanaiset Ilona ja Vappukin!

Aluks mentiin taas vaan kattelemaan sitä kettua kun se killisteli häkissä. Siitä sai kovasti kehuja jos haukkui sitä kohti oikein rajusti. Sen muistin kyllä viime kerrastakin. No sit kun olin jo tokaa kertaa niin vähän niinku odotettiin, että sinne luolastoonkin pitäis mennä. Noi ei vaan tajua, että se on hirmu ahdas tälläiselle lihaksikkaalle miehenköriläälle. Niin ja siks toisekseen; on ihan idioottimaista alkaa tunkeen johonkin ahtaisiin putkiin kun sinne samaan paikkaan pääsi ihan siitä ulkokauttakin. Olisivat vaan avanneet sen pesän niin olisin heti napannut sen ketun!

Edit: Gimmelin tyttöjen emäntä oli lähettänyt äitille vielä kuviakin! Ensin näytän kuinka ketulle haukutaan:

881810.jpg

No, niin ne vaan sit väkisin halus, että menen siellä putkissakin. Menin sitten sellasia pieniä pätkiä, mutta äiti tuli siitäkin hirmu onnelliseks. Nyt se tietää, että mä kyllä mahdun niistä ahdingoista jos vaan viitsin. Harmitti vaan kun aina kun pääsin lähemmäs kettua niin se livahti taas johonkin kauemmas... Kauhee homma ettiä sitä siellä pimeessä! Mä olin ihan läkähtynyt ja kieli roikkui maassa asti kun piti haukkua ja ryömiä ja vaikka mitä!

Edit: Tässä kuva kun kieli roikkuu ja tukkakin on sekasin (Kuvasta tuli vähän samea kun äiti suurensi vaan ton kohdan siitä kuvasta...) :

881812.jpg

No, jäi mulle aika hyvä fiilis kuitenkin, ja olisin mennyt lopuksi vielä uudestaankin. Pitää kuulemma säästää niitä intoja seuraavaan kertaan :(  Toivottavasti se olis jo aika pian! Niin joo ja Vappu oli kuulemma tosi haka siinä hommassa. Ite en nähnyt kun jouduin odotteleen kopissa. Mutta se vois kuulemma mennä vaikka kokeeseen jo! WAU!