Viime lauantaina (22.9.) ajettiin äitin kanssa mun kasvattajalle kylään. Mun Nelli-mamma oli nimittäin kutsunut koolle kaikki lapsosensa. Ja monta meitä olikin; 12 oli päässyt paikalle neljästätoista. Parempi ehkä laittaa heti kuvia, koska niitä on paljon!! Näin reipas repsikka mää oon:

930069.jpg

Kylläpäs kestää...

930070.jpg

...ja kestää...

930072.jpg

...ja kestää...

930075.jpg

Mun kasvattaja on tuo oranssihattuinen. Se ihailee mun komeita velipoikia; Armasta ja Rasmusta. Kuvassa on myös Aquliina (Armaksen perheestä) ja Helmi.930081.jpg

Täs on mun veljet Rasmus ja Vili:

930077.jpg 

930079.jpg

Pääsin vapaaksikin kunhan vaan lupasin pysyä kaukana Armaksesta ja Vilistä. Vili huusi mulle jo kaukaa ja Armaksellakin oli vissiin jäänyt jotain hampaankoloon vauva-ajoilta, koska se juuri mitään kysymättä kävi mulle riiheemään. No, Rasmuksen kanssa tultiin hyvin juttuun, joten sain juosta sen ja Minnin ja Helmin kanssa (luonnollisesti likkoja piti vähän alistaa):930083.jpg

930086.jpg 930091.jpg

Tässä me ollaan kaikki (paitsi Rasmus) metsästysmajalla:930096.jpg

930098.jpg

Tässä Nellin nuorimmat naperot; Otto, Minni, Topi ja Helmi:930100.jpg

Ne on muutes mun täyssisaruksia. Annoin Oton tarkastella mun piirteitä vähän lähemminkin, että muistaa sitten millaista veljeä voi pitää esikuvanaan...930103.jpg

Topi:

930105.jpg

Helmi ja Minni oli jo aika hyviä kerjäämään makkaraa:930107.jpg

Sen lisäks että jotkut sai makkaraa (en minä!), meillä oli mejä-reenit. Minä sain olla esimerkkinä sellaisille ihmisille, jotka ei oo ennen jäljellä olleet. Näytin hienosti kuinka edetään rauhallisesti (voi syödä vaikka rehuja matkalla) ja ettei jää epäselväksi, näytin myös miten otetaan hukka hirvenjäljille. Niin ja tietenkin näytin miten kaato löydetään.

Lopuksi kun muut oli jo lähteneet, minä ja Nelli ja Nessi autettiin siivoomisessa. Syötiin siis lähinnä, ettei oo niin paljoo pois viemistä.

Valitettavasti mulla ei ollut enempää kuvia, mutta lisää kuvia ja juttuja on kyllä kasvattajan sivuilla ja Vilman blogissa. Armaksen blogista en oo ihan varma kun jostain syystä se sivu ei auennut meillä tänään.