Nyt ollaan taas muutettu takas kotiin asumaan, ja saa taas nukkua omassa petissä. Ihanaa! Vaikka sain mä siellä hotellissakin ihan hyvät unet. Nukuin aina iskän tyynyllä kun se oli töissä :)

886031.jpg

Tänään oli kuulemma ollut missikisat Tampereella ja monet mun tyttöystävistä olivat olleet ERInomaisia siellä. Mun PITI mennä missejä ihailemaan, mutta jouduinkin sitten jäämään kotiin lepäilemään. Äiti on sitä mieltä, että nyt on menty ja ressattu ihan tarpeeks. Se näytelmä olis kuulemma voinut saada mut kiihdyksiin... No, se kyllä oli siellä vinttikoiraradalla, missä saa jahdata mopon moottoria... Oltiin siellä torstaina ja mulla lähti pikkasen oma mopo tumpusta. Jouduttiin nimittäin odottaan omaa vuoroo aika pitkään kun siellä oli hirveesti Mansen Murreen reenaavia koiria. Kyllähän siinä nyt kiihtyy tällänen rauhallisempikin parsoni kun mopo huutaa siellä eikä omaa vuoroa kuulu. No, mä sitten loppujen lopuksi tein sellasen taikatempun, että äiti on vieläkin ihmeissään. Esitin aluks seisovani ihan tyynesti sen selän takana, ihan niinku monesti muulloinkin kun pitää odotella jotain. Sit mä teinkin sillai salakavalat, että ihan vaivihkaa äitin huomaamatta riisuin pantani. Se on aika kireellä, joten pitää olla aika taitava et sen saa vekslattua irti. No, vapaus koitti kuitenkin. Olin itsekin vähän ihmeissäni ja ajattelin siinä mennä moikkaamaan yhtä sellasta Mossee joka kans odotteli radalle pääsyä. No, meillä tuli sitten vähän kinaa siitä kumpi on isompi poika... Siinä vaiheessa äitikin huomas, että sillä on vaan naru kädessä ja se alko roikkuun mun persuuksissa ja jaloissa. Olin onneks aika liukas ryökäle, niin se ei ihan heti saanut mua kiinni. Kyllä se Mosse yritti mulle vielä huudella, mutta kyllä mä vaan oon kovempi jätkä. Siinähän sai kun yritti isotella. Äiti ei kyllä tykännyt yhtään tästä mun taikatempusta (joka kesti muuten n.3 sekuntia) ja siksi mä saankin nyt chillailla vähän aikaa... Ja sinänsä ei olis kandenu alkaa riiteleen, nyt Mosse näki missikisat ja minä en. Hö.

No sit eilen meille tuli pitkästä aikaa vieraita. Meillä on kotona vieläkin aika sekasta kun toi remontti on edelleen kesken. No, onneks mun rakas Tiina-täti ei välittänyt vaan tuli meille silti. Ja sillä oli mukana sellainen Janita-tyttönen, joka halusi nähdä kaikkia mun temppuja. Me ei olla pitkään aikaan tehty mitään temppuja (paitsi mä sen taikatempun torstaina), joten oli tosi kiva taas tehä kaikkee! Välillä en muistanut jotain temppua niin koitin kaikkia mitä vaan ikinä osaan. Kuten näyttää mitä tapahtuu kun on flunssa ja kuinka dramaattisesti pieni koira voi delata. Saatan innostua tekemään aiheesta ihan oman sivunkin. Sit me katottiin Big Brotheria ja mä yritin vähän saada Janitaa painimaan mun kanssa.  Siitä meinas seurata arestia, joten piti lopettaa. Mutta tässä kuva kun katotaan Janitan kanssa BB:tä:

885982.jpg Ja Tiinakin pääsee (joutuu) blogiin: 885984.jpgHeh, älä suutu! :)

Niin tänään piti tosiaan vaan chillailla. Siis mun, ja äitin taas piti siivota. Oltiinkin sitten yläkerrassa ja kuunneltin musaa ja äiti siivoili. Nukuin aika sikeesti ja yhtäkkiä tajusin, että äiti on ollut pois jo jonkin aikaa. Sit mä kuulin alakerrasta ääniä, äitin ja jonkun miehen. Arvatkaa tuliko hätä ja häpeä kun olin niin huonosti hoitanut vahtikoiran tehtäväni! Juoksin alakertaan ja huusin samalla äitille, että täältä mä tuun, MÄ TUUN ÄITI, KOITA KESTÄÄ VIELÄ!! MÄ PELASTAN SUT!! Juoksin ainakin kuus rappusta kerrallaan, ja suoraan kylppäriin. Siellä oli joku mies, varmaan joku rrroisto tai muu pahis! Ja mä huusin sille, että painu ulos täältä meidän kotoota ja äkkiä! ÄKKIÄ TAI MÄ HERRMOSTUN! Aika kauan huusin, kunnes rupes unihiekat hälveneen silmistä ja tajusin, että sehän on se sama mukava setä, joka on meidän kylppäriä remontoinut ja jolla on itelläänkin koira... Arvatkaa nolottiko mua pikkasen... No, kerrankos sitä (jos toisenkin)...

No, nyt mä otan sitten vaan ihan rennosti ja makoilen matolla. Matto on ollut rullalla ja odottanut pesulaan pääsyä jo pitkään, mutta eilen avattiin se sitä temppuilua varten. Mä rakastan loikoilla matolla, ihanaa kun se on levällään!

886061.jpg