Tultiin taas äitin kanssa tänne maalle viikonlopuksi. Iskä on vaan töissä kuitenkin, joten täällä on kivempaa... Me ollaan otettu täällä pääasiassa rennosti, makoiltu viltin alla ja katteltu urheilua. Niin ja mun on kyllä pitänyt olla myös töissä kun täällähän on se pallotehdas, muistattehan. Sen tuottavuus on kyllä laskenut roimasti, mutta äiti on taas opiskellut noita talousasioita sen verran, että kyllä me se saadaan vielä uuteen kukoistukseen.

Sit me ollaan käyty tietty lenkeilläkin. Mulla oli lenkillä valjaat kun iskä unohti mun pannan ja remmin toiseen mummulaan. Heti tuli joltain koiranulkoiluttajatätiltä sanomista kun "panta on paljon parempi kun sillon koira huomaa heti jos se vetää". Tais olla vaan kade mun hienoista erähenkisistä valjaista.

838812.jpg

Sit me ollaan pitkästä aikaa harjoteltu agiliitokeppejä oikein kunnolla. Mä en kyllä oikein olis ehtinyt kun piti siellä pallotehtaassa olla töissä, mutta suostuin mä pari vetoo ottaan sit kuitenkin. Niin ja olen mä pelannut myös jalkapalloo, vaikka peliväline ei enää niin kovin palloa muistutakaan...

Ai niin, mun piti vielä kertoo teille yks aika jännä asia mikä tapahtu eilen aamulla kun oltiin vielä siellä hotellin viereisessä puistossa (Eteläpuistossa) aamulenkillä. Olin nimittäin siinä just tarpeillani pusikossa kun sieltä pusikosta mun takaa muutaman metrin päästä juoksi kissa. Tai siis niin mä ensin luulin. Ja äitikin luuli, että se oli iso musta pitkäkarvainen kissa. No sit kun mä sitä jahtasin niin huomasinkin, että sehän haisee rrriistalle, eikä se mikään kissa ole! Se kiipes yhen puun oksalle ja jäi tuijottelemaan meitä siitä ja huomattiinkin, että se oli minkki. Nii-in, MINKKI melkein keskellä kaupunkia! Aika ihmeellinen asia se oli meidän mielestä, mutta etittiin netistä kaikkia eri elikoiden kuvia ja oli se edelleenkin vaan sen näkönen. Olis vaan tullut edellisenä iltana kun oltiin Gimman ja Mellin kanssa lenkillä, niin oltais kyllä kolmisin napattu se!