Jipii! Perjantaina jatku taas agility! Meillä ei oo pitkään aikaan ollut harkkoja, ja luulinkin etten ehkä enää ikinä pääse radalle, mutta niin se vaan jatku! Tällä kertaa ne harkat vaan oli ihan uudessa paikassa. Mentiin äitin kans ihan kaksin, ja se melkein itkua väänsi kun joutu ajaan autoo (mitä se ei siis osaa jos joku ei vielä tiennyt) ja sen netistä tulostama ohje oli ihan viallinen. Niin ja melkein myöhästyttiin kun jäätiin ruuhkaan. Muakin vähän itketti kun nyt mulla oli sellaset turvavyöt. Ja mä inhoon niitä! Ei niiden kanssa voi nukkua! Ihan karseet! Siis kiitti vaan niille jotka yllytti äitiä ostaan ne! Mmmurrh! No mut kuiteskin; laitan kuvan sieltä meidän hienosta reenipaikasta:

968106.jpg

Mä jouduin odotteleen vuorooni seinään kiinnitettynä. Ihan kun se matkalla valjaissa olo ei olis riittänyt! No, olin mä ihan kiltisti tossa, mitä nyt vähän itkin välillä tekoitkua. Ei tehonnut.

968104.jpg

Odotellessa saatiin myös hyppiä rengasta vuorotellen. Tässä menee Myy:

968108.jpg

Kaiken kaikkiaan oli ihan hyvät reenit. Mentiin sellasta rataa missä oli vaan hyppyjä ja putkea ja äiti oppi aika nopeesti mistä sen pitää mennä ettei se ohjaa mua väärin. Yks aika iso häiriötekijä oli kyllä ne hyvät hajut lattiassa, ja äiti ja ohjaaja (joka on muuten uus) ei olleet kauheen tyytyväisiä kun keskityin vaan niihin. Mä en kyl ymmärrä kun välillä käsketään keskittyyn hajuihin ja välillä ei sais yhtään haistella. Nenä tykkää siitä että sillä haistellaan.

No, sit osa meni keppejä, mut me ei menty kun mä en vielä osaa niitä sillai et ne on peräkkäin. Siis mä en muista kääntyä joka välistä. Kaks käännöstä ei kuulemma riitä. Me ollaan siis opeteltu kujakeppejä. No, äiti lupas ottaa oikein tehokuurin keppireenejä, ja niitä me sitten tahkottiinkin koko viikonloppu. Siitä kerron lisää huomenna, mulla on muutenkin pitkä tarina viikonlopulta. Sit mentiin vielä puomia. Äitiä hävetti kun se oli just sanonu ohjaajalle, että puomi on mun suosikki ja meen siinä tosi lujaa, ja sit mä laitoinkin ihan ranttaliks ja hypin siitä pois. No, valjaista ohjaamalla sit mentiin... Olihan se vähän noloo, ja äitiä ihmetytti. Ennen ongelma oli se, että en aina muista koskee siihen ylösmenokontaktiin kun on niin kiire sinne päälle... No, täytyy laittaa pitkän tauon piikkiin... Jatkossa meillä onkin sitten reenit säännöllisesti, jee! Ehkä äitikin oppii jo jotain!

Huomenna tulossa siis lisää juttua viikonlopulta. Aiheena esimerkiks mun 2-vuotissynttärit!