Tänään oltiin taas parsonlenkillä. Oltiin meille ihan uudessa paikassa, ja suurin osa koiristakin oli mulle aika vieraita. Mutta kiva oli päästä vaihteeks vähän muuallekin kun vaan Kauppiin ja joskus Pyynikille :) Kiitti R ja H kyydistä!

Lisbe-täti lähetti niitä kuvia mitä se sillon otti mun keppireeneistä ja muista kun oltiin maalla viimeks. Laitan niitä nyt tähän.

Tästä mä lähen:

988941.jpg

Lujaa!!

988938.jpg

Putki on mun suosikki! Siihen menisin aina vaan uudestaan ja uudestaan!

988936.jpg

Ihania syksyn tuoksuja mummulan nurtsilla!

991850.jpg

Ja tässä vielä kuva-arvoitus, eli Etsi kuvasta parson:

991851.jpg

Ai niin, noi ihmiset höpöttelee jostain pikkusiskosta ja miettii mitä mä siitä olisin mieltä. Kyllähän leikkikaveri ihan kiva olis! Ja kyllä peiton allekin mahtuu, on siellä ollut Ilonakin. Ihan varma en oo antaisinko sellasen leikkiä mun pallolla. Tai omallaan. No, katotaan. Kyllä aika monilla mun kavereilla on sisko tai veli, ja olishan se ihan kiva jos mäkin saisin oman.