Tänään oli ulkona aika kurja keli. Siispä meillä oli aivan mahtavat sisäpelizembalot! Välillä pelasin Boltsilla äitin kanssa, välillä iskän kanssa ja välillä keskenäni tai muiden lelujen kanssa. Boltsi on siis mun synttärilahjaks saamani pallo, mitä ei voida sanoo palloks kun Pallo on taas yks toinen lelu. Valmistellaan äitin kans sellasta sivua mun leluista, joten näätte sitten Pallon kun se sivu on valmis. No, Boltsi on ollut ihan kiva, vaikka se hajoskin n. minuutin leikin jälkeen. Mut on se silti hieno:

983511.jpg

Äitin kans pelattiin muun muassa sellasta, että mun piti ryömiä peiton alla äitin jalkojen ali, eli vähän sellasta luolassaryömimisharjottelua. Boltsi odotti tunnelin päässä. Sit mä tykkään kauheesti kiehnätä sylissä, ja olinkin melkein puolet leikkiajasta selälläni tai jotenkin muuten hassusti. Ihanan rentoa sunnuntaioleskelua. No sit ku iskä heräs me painittiin ja leikittiin pitkään. Boltsilla tietenkin. Sit välillä jouduin ihan yksin keksimään tekemistä, joten leikin sitten Boltsilla. Ravun kanssa.

983513.jpg

Mä oon muuten harjotellut tota useiden lelujen kantamista aika paljon. Joskus noi ihmettelee kun mun suusta vaan tulee sitä tavaraa. Paras on kuulemma kolme tennispalloo... No, paljon tuli leikittyä Boltsilla tänään. Kattokaa miltä se nyt näyttää:

983514.jpg

Jos muuten joku tietää jonkun A-luokan pallotehtaan (ei siis sellasta kun mummulassa), niin kertokaa! Mulla menis noita palloja ja boltseja nimittäin monta päivässä...