Tänään ollaan oltu kotona flunssassa äitin kans. Sillä piti olla joku tentti aamulla, mutte koska se oli kipee ja luki vielä yölläkin, niin se ei jaksanut herätä. Siis ollenkaan. Ei edes kuullut herätyskelloa. Aika paha. No, me käytiin sitten aamulenkillä kun se vihdoin heräsi, ja näin pitkästä aikaa Trinitynkin. Harmi kun ei ollut kameraa mukana, olisi tullut hienoja kuvia kun leikittiin. Trinityn kuva puuttuu vielä kaverisivultakin kun ei oo ikinä kameraa mukana kun nähdään se. Niin, ja yön aikana oli satanut luntakin! Tuli pienet ensilumihepulitkin kun oli taas niin ihanaa nähdä lunta! Kotona äiti huomas mulla pienen haavan jalassa, yhden kynnen vieressä. Mun pitää nyt parannella sitäkin (niin ja mullakin on siis nuha), jos vaikka käydään illalla agilityssä.

Eilen olin taas treffeillä Fridan kanssa, jo toisen kerran tällä viikolla. Se on sitten NIIIIIN ihana! Mut sit mua alkaa ärsyttään jos joku muu haluaa tulla mukaan leikkiin. Frida on MUN tyttöystävä. Piste. Eilen leikeissä oli mukana myös Iines-parson, ja se on kyllä ihan kiva. Mutta Frida on silti mun.

No nyt mä taidan mennä takasin peiton alle lepäileen. Ai niin ja ihan äitin muistin vuoksi kirjoitan nyt tähän, että madotus on hoidettu. Ettäs muistaa sit.