Ja taas pääsee päivittelemään! On ollut vähän ongelmia sivujen toimivuuden kanssa. Ainakin siihen aikaan kun oltais sivuille ehditty. No, kerrotaanpas kuulumisia sitten viime viikon perjantaista asti.

Perjantaina oli agility. Aluksi mentiin taas sarjaa, missä oli hyppyjä ja putki. Ihmiset harjotteli sitä mihin ne laittaa kinttunsa mutkissa ja me koirat vaan päästeltiin. Se meni meidän osalta ihan hyvin. Meillä ei ollut mukana kun herkkuja ja jotain tyhmiä leluja mitkä ei mua kiinnostanut. Onneksi joku oli jättänyt navetalle tennispallon ja me lainattiin sitä. Kotona kun ei taaskaan ollut yhtään ehjää. No, pallon kuvat silmissä mä menin ihan hirveetä vauhtia. Siinä kohtaa se oli kuulemma hyvä, mutta myöhemmin äiti väitti että menin muka ylikierroksille. Pah! Sitten harjoiteltiin puomia ja keppejä. Siinä odotellessa mentiin rengasta ja vinokeppejä. Siinä se äiti just alko naputtaan, että en muka malta keskittyä. No okei, en ehkä ihan joka kerta kattonu, että missä se renkaan oikea aukko on, mutta menin mä aina jostain. Kerran menin tosin sitä rengasta päin sillai, että näky hetken tähtiä. Vinokepeillä menin aika lujaa, ja niillä samoilla kepeillä suorinakin aika hyvin, mutta niitä ponikeppejä en oikein vieläkään tajunnu. Meidän ohjaaja on sanonut, ettei sellasia kyllä voi tulla kisoissakaan enää vastaan, eikä me äitin kans ihan ymmärretä, että miks niillä sit harjotellaan. Mutta yritetään nyt sitten. Puomilla menin taas ihan sika lujaa ja hyvin, ja muistin jarruttaa herkuille lopussa! Sitten mentiin vielä rengasta ja estettä peräkkäin, se meni ihan hyvin. Kaiken kaikkiaan aika paljon reenattiin, ja vaikka kaikki ei ihan nappiin mennytkään, niin pääasiassa ihan hyvin kuitenkin. Ja pallo palautettiin ehjänä siihen mistä otettiinkin.

Lauantaina äiti siivoili hirveesti ja mä pelailin Kongilla ja nukuin. Käytiin me myös ulkona leikkimässä, ku oli tullut taas luntakin. Oli ihan sairaan hyviä hajuja puistossa. 

1041142.jpg

Illemmalla lähdettiin maalle mummulaan. Yöllä sinne tuli myös Elli-serkku reissuiltansa, ja sunnuntaina me taas vähän leikittiin yhdessä. Ensin leikittiin sellasta, että mä vien Kongin Ellille ja just kun se on ottamassa sitä niin mä otankin sen pois. Sit leikittiin sellasta, että Ellillä oli herkullinen kuolalla kostutettu riisikakku jota se tarjos mulle, ja just kun olin ottamassa niin se vetikin sen pois. Sillai me serkut leikitään.

1041150.jpg

Maalla oli myös tullut lunta, ja mä etsin pupuja hienosti maastoutuneena.

1041156.jpg

Puissa asusteli kurreja ja pikkulintuja, niitä mun piti kans väijyä.

1041154.jpg

1041153.jpg

Käytiin me Vaarin kanssa saaren venerannassakin, mutta järvi olikin ehtinyt jäätymään yön aikana, eikä päästykään saareen. Hö. No talvella sitten taas kun on kunnon jäät.

Ilmeisesti mä oon ollut viime aikoina aika kiltti poika (? Toim.huom.) kun olen saanut uusia leluja niin paljon. Nyt mä sain sellasen "Piilota oravat" -pelin. Se on hurjan ihana ja ne pikkuoravat on ihan kun pieniä vauvoja! Mä oon sitten tehnyt niille pesän ja kuljettanut niitä varovasti niskasta ja hoitanut niitä. Ne nukkuu niiden omassa pehmokannossa ja sit mä suojelen niitä.

1041157.jpg

Ne on ihania. Äiti epäilee, että nyt on jotain hullusti, kun se ei tiedä voiko pojat alkaa tällain tekeen pesää. Se varmaan muutenkin luulee, että mä oon muuttumassa tytöks, kun se on ostellut viime aikoina jotain tyttöjen värisiä tavaroita. Ykskin panta oli niin pieni, ettei se edes mahdu mulle.  Mutta en mä tytöks kyllä aio muuttua, mä vaan leikin kotista noiden mun oravavauvojen kanssa. Niin joo, onkohan se panta niitä varten?