Me ollaan niin hirmu kiireinen suurperhe nykyään, ettei meillä jää juurikaan aikaa näille bloginpäivityksille. Koitan nyt vähän laittaa jotain kuvia, ne kun kertoo onneks enempi kun vähempi.

Ihan ekaks vähän Pulla-asiaa (Joo, sen nimeks onkin vakiintunut Pulla! Kjäh,kjäh...). Siitä tulee jotenkin päivä päivältä parempi leikkimään. Esimerkiks Lehmään se käy kiinni kun sika limppuun:

1118297.jpg

Luita sen kans on kiva syödä kun ei tartte ees ite pitää kiinni enää.

1118300.jpg

Tässä mä oon mun kahden lempparilelun, eli Lehmän ja Pullan kaa. Kumpi on kumpi?

1118298.jpg

Päivä päivältä tuo tunkee vaan lähemmäs nukkumaan. Kyllä sitä aina hetken kestää.

1118301.jpg

Käytiin näyttämässä Ipanaa myös Mummulle ja Vaarille. Siellä oli myös serkkuni Elli, josta oli tullut mieletön pokerihai. Meistä koirista se ei oikein enää tykännyt. Lulu kai pelotteli sitä. Mä en tehny mitään...

1118303.jpg

Tänään äiti oli sellasissa isoissa näytelmissä, missä oli esimerkiks neljä mun komeeta täysveljee menestynyt hienosti! Vau! Me saatiin paljon tuliaisia, tässä niistä yks:

1118304.jpg