Tällä viikolla onkin onneksi ollut tekemistä. Ollaan lenkkeilty ja touhuiltu paljon. Keskiviikkona mä pääsin pitkästä aikaa parsonlenkille ilman Lupia! Oli kyllä ihan kivaa kun sai ihan rauhassa kulkee ilman sitä sotkemassa naruja. Ja musta on ihana olla välillä äitin kanssa kaksinkin. Lupi oli kyllä päivällä siskonsa Nekun ja Mossen kanssa lenkillä, mihin mä en taas päässyt.

Torstaina äiti ja iskä kävi törsäilemässä. Äiti osti sen kauan kaivatun kameran nyt sitten, ja imurinkin niin ei tarvi siivotessa ruikuttaa niin paljoo. Iskä osti yläkertaan sellasen pikkutelkkarin, missä on DVD samassa. Se oli lähinnä sitä varten, ettei ton äitin tarvis aina nukahtaa sohvalle kun se kattelee Frendejä illalla... No, sit me pakkauduttiin kaikki vällyjen alle ja katteltiin leffoja. Oli vähän kun olis hotellissa ollut. Tosin Luluhan ei oo ollut joten se ei tiedä siitä mitään. Ihan hyvin sekin sai nukuttua, kunhan löysi mieluisan paikan. Se on tottunut nukkumaan alakerrassa verhojen alla, joten tää oli nyt vähän erilaista.

No, perjantaina mulla ja äitillä oli vähän yhteisiä bisneksiä Herwoodissa. Yks täti meidän agilitystä on perustanut nettikaupan nimeltä Hassutassu, ja me käytiin siellä niillä niitä vaatteita sovittamassa. Siellä haisi tutulle koiralle ja myöskin kissoille, mutta tärkein tuoksu minkä löysin, oli tennispallon ihanainen tuoksu eteisen laatikosta. En saanut sitä, vaikka niin hienosti sen paikallistin. Sovitin montaa eri vaatetta, kuten sellaisia hienoja maiharitakkeja, mutta ne oli vähän piukkoja mulle. Sellasen hupparin mä sain, mutta ilmeisesti tuo äiti on niin sekaisin, että se rupee pukemaan mua ja Lulua samanlaisiin vaatteisiin. Siis kattokaa nyt:

1279409.jpg

Lulu saikin sieltä muitakin vaatteita, kuten tälläsen enklantilaiselle koirarodulle sopivan Burberry-kuosisen duffelitakin (lopuista se laittaa kuvia omaan plokiinsa joskus):

1279411.jpg

Illalla olin sitten vielä agilityssä, ja menin tosi hienosti taas! Tässä mä kattelen muiden suorituksia oma kertakäyttöinen suosikkipalkkani suussa:

1279416.jpg

Agilityn jälkeen tuli vielä Late-eno kylään. Äiti ajeli sen pään jollain koneella ja mun ja Lulun piti odotella sohvalla. Lulu ei malttanut ja äiti joutui komentamaan sitä. Sanoi, että se oli vissiin eka kerta kun joutui Lulua komentamaan. No niin kai, kun mä joudun yleensä hoitaan sen puolen.

Illalla vähän väsytti:

1279420.jpg

1279421.jpg

Tänään sitten meille tuli vieraita. Mun rakas Lisbe-täti ja M-setä, sekä hurjasti kasvanut Espoon Elli, siis yksi ihmisserkuistani. Musta oli aika ihmeellistä, kun se istu kahvipöydässä, niin siitä näky vaan varpaat.

1279426.jpg

Mä kyttäilin silti siellä pöydän alla, ja se kyllä kannatti. Toisaalta. Sieltä nimittäin tippu kyllä ruokaa, mutta vaan puolikas banaani. Mä keräsin sen heti talteen, mutta ei se mitään hyvää ollut. Lulun olis kanssa tehnyt mieli sitä, ja se menikin kyttäileen sitä Lisbe-tädin jalkojen välistä. Sit yhessä välissä kun mun keskittyminen herpaantu niin se varasti sen ja söikin sitä vähän. Sit mun oli pakko hakee se pois ja syödä se loppuun, vaikka pahaa olikin.

1279428.jpg

Espoon Elli oli tullut Mansesteriin sen yhen kaverin synttärikemuille. Ne oli naamiaiset, ja Ellillä olikin varsin hieno kostyymi: SuperKisu! Tuolla se painatti ympäri kämppää viitta hulmuten.

1279429.jpg

Me leikittiin vähän sellasta, että mä olin sen avustaja Panu Taikaviitta. Olin under cover -hommissa, joten mulla ei ollut taikaviittaa päällä. Mulla oli sellanen lähetin kaulassa, ja SuperKisu pysty lähettään mulle tietoja sellasella oranssilla superpuhelimella:

1279431.jpg

SuperKisu ja Taikaluoti (Magic Bullet):

1279432.jpg

Vastustajamme pahamaineinen Mrs. Lullersby:

1279434.jpg