Eilen se sitten alkoi se mun kauan odotettu agilityn kisaurani. Kisat oli ihan täällä Tampesterissa, tuolla TAKUT Ry:n kentällä. Eilen osallistuttiin kolmeen starttiin. Ensimmäiseltä radalta, joka oli hyppyrata, saimme 10 virhepistettä ja aika oli -5,05 sekuntia, sillä sijoituimme toisiksi. Kahdelta seuraavalta radalta saimme HYLlyt, vaikka se toinen rata olikin muuten oikein hyvä. En vaan ollut ihan varma mihin päähän putkea piti mennä, ja menin sitten väärään... Se viimenen rata meni jo vähän sekavammaksi, ja kun saatiin kolme kieltoa niin siitäkin tuli sitten HYL...

Sain siltä ekalta radalta kuitenkin hienon ruusukkeen ja otsalampun äitille ja sitten alennuskortin seuraaviin kisoihin. Ihan kivat palkinnot =)

1809974.jpg

Kotona pelailin vielä yhdellä mun suosikkilelulla, jota äiti säilyttää jostain syystä mun ulottumattomissa.

1809976.jpg

Sen jälkeen väsyttikin jo aika kovin.

1809989.jpg

Tänään me mentiin sinne kisapaikalle vielä uudestaan. Ekalta radalta saatiin 5 virhepistettä, aika oli
-4,92, ja sillä sijoituttiin taas toisiksi. Tää oli kans oikein hyvä rata, se virhe tuli siitä kun hyppäsin vahingossa A:lta liian aikaisin. Tokalta radalta saatiin sitten 10 virhepistettä, aika oli -1,15, ja silläkin sijoituttiin vielä kolmansiksi. =) 

Tälläiset palkinnot voitin tänään (ja lisäksi vielä mukin, otsalampun ja alennuskortteja):

1809990.jpg

Sit ollaan katteltu äitin kans olympialaisia, vaikka mä oon kyllä välillä vähän nukahtanutkin.

1809992.jpg