Oltiin taas äiteen kans kisaamassa. Nokialla tällä kertaa. Lauantain eka rata meni putkeen, mutta valitettavasti väärään päähän. Siitä saatiin HYLly.Toinen rata meni todella hienosti, ja äiti katsoi vielä että otin kontaktitkin. Maaliin tullessa sitten saatiinkin kuulla, että oltiin saatu vitonen puomilta. Äiti oli varma että otin sen, mutta kas vaan, tuomari ei ollutkaan niin varma. Se oli nostanut käden merkiksi puomin alastulovirheestä, mutta se oli nostanut sen vasta kun oltiin jo menty pari estettä sen jälkeen. Eli aika tulkinnanvarainen homma. No, ei tommoselle oikein mitään voi, ja siihen oli tyydyttävä. Sillä vitosella oltiin sitten toisia.

1907459.jpg

Näin hienot palkinnot sain:

1907468.jpg

Mä olisin jo kovasti halunnut maistella palkintojani, ja onnistuinkin sitten lopulta kaatamaan noi pussit sillai että niistä olis ollut helpompi kaivautua läpi. Äiti kyllä vei ne heti pois.

1907547.jpg

Iltapäivän mä sitten rentouduin mun lempipuuhassa, eli kyttäilin ikkunasta kadulle. Saatan istua siinä monta tuntia päivässä kun pitää vahtia tota pikkusiskoo sillon kun äiti on töissä.

1907556.jpg

Sit eilen sunnuntaina me mentiin taas sinne kilpailuihin. Me oltiin taas äitin kanssa aina ekat mediykköset siellä radalla, eli mä odottelin siinä radan vieressä kun äiti kävi opettelemassa sen ja sit me mentiin siitä heti radalle. Sunnuntaina Myyn emäntä Anni oli siinä mun kans odottelemassa ja me siinä vähän keskusteltiin nollaradoista ja muista. Siinä mä sitten oikein niinkun havahduin, että tää on just se paikka missä tarvii oikeesti tehdä parhaansa ja keskittyä. Siitä me sitten mentiin äitin kanssa radalle ja tehtiin ensimmäinen 0-tuloksemme! Otin kontaktit, seurasin ohjeita, ja kepitkin maltoin pujotella loppuun asti. Jee! Aikakin oli yli 20 sekunttia alle ihanneajan! Sillä tultiin toisiksi, kun hävittiin puolisen sekkaa yksille vielä nopeemmille.

1907603.jpg

No sitten tuli hyppyradan vuoro, ja Anni oli sitten pitänyt sen saman keskustelun Myyn kanssa. Nekin päräytti ekan nollansa siltä radalta. Hienoo Myy ja Anni!!

1907682.jpg

Mekin mentiin sitten sinne hyppärille kanssa, ja oli vielä sellanen 0-hurmos päällä, että otettiin siitäkin sitten nolla!! Se rata me sitten voitettiin, aika oli  jotain 10 sekunttia alle ihanneajan.

1907687.jpg

Kotona me sitten kuvattiin mun päivän palkintosaldo. Oli niin voittajafiilis, että piti oikein tuuletella.

1907692.jpg

Hymyilyttikin, mutta äiti ei kerennyt ottamaan kuvaa mun nopeesta hymystäni. Tuli kielikuva.

1907705.jpg

Äitikin halusi palkita mut mun hienoista radoista, ja sain valita itselleni pari lelua siitä myyntikojusta. Valkkasin sarvikuonon, mikä vinkuu vähän normaalia matalammalla äänellä,

1907709.jpg

sekä tennispallomateriaalia olevan bumerangin:

1907713.jpg

Sain myös ison luun, mutta Lulli pölli sen.

1907715.jpg

Se oikein nautiskeli sen kanssa:

1907717.jpg

Ens viikolla jahdataan vielä sitä yhtä puuttuvaa nollaa Takuttien kisoissa. Pitäkää peukkuja!