Eiliset synttärit jatku vähän paremmissa merkeissä. Saatiin maksalaatikkokakut nakkikynttilöillä:

1968772.jpg

Lulu sai siis kakkunsa vasta nyt, vaikka sillä oli synttärit jo 1. päivä. Äiti vaan halus olla tasapuolinen ja antaa meille kakut ja lahjat samaan aikaan molemmille. Lahjoiksi me saatiin sininen täyskumipallo (mun) ja Tikru-pehmolelu vinkuäänellä (Lulun). Kyllä me niillä sitten leikittiinkin. Revin vahingossa äitin rakkaimpiin Marimekon lakanoihin palkeenkielenkin kun kaivoin mun palloo sinne... Oho.

Valitettavasti synttäripäivänäkin piti puhdistaa mun haava. Se oli eilen illalla tän näkönen: 

1968777.jpg

Äitiä edelleen pelotti että onko tikit liian tiukalla kun niitä ei juuri näy tosta U:n mutkapuolelta. Onneksi mun kasvattaja Kirsi oli kommentoinut edelliseen postaukseen että tikit näyttää ihan hyviltä niin äiti ei oo niistä enää niin huolissaan. Jos vaan Kirsi jaksat niin seuraile tilannetta jatkossakin ja kerro miltä ne näyttää.

Unet on kyllä maistunu ihan hyvin tässä sairaslomalla. Jostain syystä jaksan torkutella pitkin päivää ihan helposti. Mutta onhan se ihan hyvä nyt levätä niin paranee nopeemmin.

1968783.jpg

On mulla ihan hyvä kotihoitajakin:

1968786.jpg

Tänään taas illalla putsattiin haava. Nyt siinä näkyy jo sellasia paranemisen merkkejä. Huomaatteko, uutta kudosta tai jotain sellasta näkyy?

 1968797.jpg

Mä kyllä uskon että se paranee oikein hyvin ja oon kohta taas juoksukunnossa. Tietenkin pitää antaa äitin putsata ja hoitaa sitä, vaikka se on kyllä aika ilkeetä. Eilen mua tärisytti vähän kun sattu mutta tänään yritin vaan kattella muualle. Kyllä se siitä sit taas helpottaa.

Lulu on ollut vähän kateellinen mun saamasta extra-huomiosta, joten äiti hoiti sitäkin leikisti. Se laitto Lulun tassuun sitä samaa mitä mulla on tassussa. Lulu oli vähän ihmeissään, mutta toisaalta vähän ylpeekin.  

1968800.jpg

Nyt se jo tossa nukkuu tassu paketissa =) Nukkumaan menen minäkin, hyvää yötä!