Tänäänkin meillä oli agiharkat, mutta meidän oman kouluttajan kanssa. Äiti sanoo että se on tosi hyvä. Siks mäkin oon päättänyt kuunnella ja keskittyä. Meidän oma kouluttaja taas kehui niitä leirin ohjaajia. Ja kyllä ne hyviä olikin, jotain mestareita kaikki. Meillä alkeisryhmäläisillä vaan oli omat ohjaajat. Äiti sano et nekin oli hyviä ja kyllä mäkin tykkäsin. Sai tehdä paljon kaikkea.

Tänään omissa harkoissa mentiin uutena asiana rengasta ja pituutta, tai olin mä niitä vähän leirillä mennyt, mutta nyt mentiin oikein vielä tarkemmin. Olin tosi innoissani koko reenien ajan, vaikka välillä mä jouduinkin puuhun kiinni. Mutta mä kuuntelin ja kattelin opetusta sen aikaa, jos toi äiti ei vaikka ymmärrä tai muista jotain mitä sille opetetaan. Ne juoksi siellä ilman koiria. Voi tehdä ihan hyvää tolle kömpelölle norsulle. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />