Huhhuh, kun nukuttaa. Olin koko viikonlopun reissussa. Perjantaina iltapäivällä lähdettiin äitin kanssa junalla. Tässä kuva kun olen hienosti (toim. pahoittelee epätarkkuutta):

631495.jpg

 

Junassa oli paljon koiria, mutta olin ihan nätisti Riihimäelle asti. Siinä tuli kyytiin sellainen tyttökoira joka tuoksui niin hyvälle, että yritin kaikin keinoin päästä penkin alta sen luo. En päässyt. No, vaihdettiin junaa sitten Tikkurilassa ja uudessa junassa nukuin äitin sylissä melkein koko matkan Kausalaan. Siellä oli vastassa kasvattaja Kirsi. Ajettiin sen autolla vähän matkaa ja mentiin sen uuteen kotiin. Siellä oli myös Nelli-mamma ja Nessi-sisko! Lähdettiin kaikki porukalla lenkille. Niillä oli ihanat metsät. Tytöt juoksi koko ajan ympäri metsiä, mutta mä pidin melkein koko ajan näköetäisyyden äitiin. Olinpa kiltti (sihteeri epäilee, että väsynyt).

Tässä on kuva mun Nelli-mammasta, musta ja Nessi-siskosta:

630693.jpg

 

Ja tässä pusuttelen mun mammaa:

630699.jpg

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Seuraavana päivänä odottelin autossa hurjan kauan kun äiti ja Kirsi rämpi metsässä. En tosiaan ymmärrä miks en päässyt mukaan. Seuraavana päivänä eli eilen pääsin mäkin, siitä on selostus erikseen 6.5.2007 kohdalla. Ihan kivaa oli se, ja kyllä nyt sit väsyttääkin.