Eilen oli mun ja äitin agilityhistorian parhaat treenit! Ensinnäkin sen takia, että aluksi saatiin mennä yksittäisiä esteitä, kuten keinua, rengasta, puomia, pussia, keppejä jne. Keinu oli ekaa kertaa mukana harkoissa, mutta mä oon kokeillut sitä joskus kauan sitten. Se on ihan kiva, mutta älyhidas. Mun mielestä pitäis saada tykittää täpöillä vaan koko matkan. No sitten, meidän yksittäisharkat meni ihan hyvin, ja tehtiin vielä loppuun sellanen rata. Ja arvatkaa mitä - nyt pienet aploodit - äiti ei mokannut kertaakaan!! Tehtiin siis kertaheitolla onnistunut rata! Se on aika harvinaista meillä kun mä oon niin nopee ja äiti niin hidas ja vähän tyhmäkin. Nyt se osas ohjata ihan oikein!

Koko illan sain hirveesti kehuja ja tänäänkin vielä, joten oon vastineeks ollut äitille tosi kiltti tänään. Kai sekin täytyy palkita hyvästä suorituksesta. En esimerkiks KERTAAKAAN vetänyt lenkillä (yhdelläkään niistä), vaikka tuli koiria vastaan ja pitkään kuljettiin yhden perässäkin. Oikeestaan oli ihan kiva pitkästä aikaa olla kiltisti, koska siitä sai palkkaa ja kehuja. Lululle mä en oo tänään jaksanut olla kovin kiltti, koska se on hyppinyt mun päällä kun oon yrittänyt nukkua. Onneks se jo uskoo aika hyvin kun sille vähän irvistää. Ihan kehityskelponen...

Huomisesta äiti on supattanut jotain treffityyppistä, mutta mä en kyllä ala jos se koskee vaan Lulua. Mun kahella ystävälläni on nyt juoksut ja mä tarviin treffejä!! No, palaamma asiaan myöhemmin...

P.S. Kiitti Late tästä linkistä. Äiti sai taas uusia ideoita...