Voi kuulkaas että mua sitten pistää vihaks tollaset huonostikoulutetut pikkupojat! Ne jotka on mun blogia lueskellut niin tietää, että mua vähän jännittää pikkupojat, varsinkin jos ne tekee jotain outoo. No, nyt kun oltiin iltalenkillä, nähtiin kaks poikaa keinumassa (just sellasia pelottavan ikäsiä, jotain alle 10 sanoo äiti). Ja kun ne vielä keinuivat. Oikein seisaallaan. No, ennen kun äiti sai namut kaivettua taskusta, mä kerkesin jo ihan vähän muriseen niille. Sit heti huomasin et äitillä on herkkuja ja aloin katteleen sitä. No, se toinen pikkupoika luuli olevansa hauska ja alkokin murisemaan mulle takasin. Äiti kun on tollanen terrierinluonteinen myös niin sanoi heti sille pojalle, että "älä viitsi kun tässä muutenkin yritetään opetella ettei poikia tarvi pelätä". Ensin näytti ihan siltä, että asia olis mennyt jakeluun, mutta kun oltiin päästy kauemmas niin se alko huuteleen (murisemaan ja haukkumaan) meidän perään. Olis vaan toi äiti päästäny niin olisin näyttänyt sille kuka on kuka! No, en sit jaksanu kuitenkaan jäädä riiteleen kun äitillä oli edelleen ne herkut...

Ei mut nyt mä lähen tuhoomaan mun uusia luita mitä haettiin tänään parvikaupasta.