Tänään olin näytelmissä taas pitkästä aikaa. Meillä on ollu pikku tauko kun mä en viimeks antanu sen tätin koskee mun kulkusia ja äitiä on hävettänyt se niin paljon... Ollaan me sitä paljon harjoteltu, mutta en mä haluu kaikkien antaa räpläillä. No, nyt siellä Lammilla oli myös mun kasvattajani Kirsi. Se on yks mun suosikki-ihmisistäni ja rakastan sitä aivan hirveesti! Sen oli tarkotus lähtee mun aveciksi sinne kehään, mutta äiti tuli sit kuitenkin kun mä vaan pussailin Kirsiä ja istuin ja annoin tassua ja änkesin syliin. Se ei kai oo hyväksyttävää siellä kehässä niin mentiin sit äitin kans kun sitä mä en aina jaksa pussailla. No, äitiä jännitti, että saako tämä täti tutkia mun paikat rauhassa, mutta ihan turhaan jännitti. Tää oli ihan mukava täti ja annoin sen kopeloida. Kauheen kauaa me ei keretty kehässä edes oleen, mutta kovasti mua kehuttiin sen jälkeen. Mä sain sellasen punasen nauhan ja äiti tuli hirmu onnelliseksi. Mä tarviin sitä kuulemma mejää varten, vaiks osasin mä sitä ihan hyvin ilman tota nauhaakin. Sit menin vielä hetkeks kehään kun se laitto meidät paremmuusjärjestykseen. Mä olin kolmas (kolmesta). No, ihan kivaa oli kun pääsin sitten heti uimaan kun olin ollu kehässä. Siellä oli myös mun veli Vili (Precious Pearl Bottom Line) ja siitä mulla onkin vielä kerrottavaa. Se oli nimittäin komein kaikista parsoneista! Kyllä me kaikki oltiin tosi ylpeitä! Yritin onnitellakin Viliä mut se vaan murras mulle... No, sillä olikin ollut rankkaa kun se oli ollut niin monta kertaa kehässä eikä se edes päässyt välillä uimaan. Laitan tähän kuvat meistä molemmista vielä:

717531.jpg

717540.jpg

Onnea vaan Vilille vielä tätäkin kautta!

Mun näyttelyarvostelun voi lukee tuolta Näyttelyarvostelut -sivuilta.