Tulossa jälleen kuvakimara, tällä kertaa Mankalan ja Valkealan tapahtumia viikonlopulta. Oltiin siis siellä mun kasvattajalla yötä. Siellä oli tietenkin myös mun Nelli-mamma ja Nessi-sisko. Käytiin taas lenkillä niissä ihan mahtavissa maastoissa mitä niillä on. Tosin mä pysyttelin edelleenkin enimmäkseen äitin läheisyydessä. Sit lauantaina jäätiin kolmistaan tyttöjen kanssa kun äiti ja Kirsi kävi tekemässä ne jäljet. Mua itketti ihan hirveesti ja Juhakaan ei saanut päikkäreitä nukuttua edes korvatulppien kanssa. No, sitten illalla meillä oli huisin kivaa kun käytiin uimassa ja lenkillä.

Tässä me ollaan kaikki uimassa; takimmaisena ui Nessi, dummy suussa olen minä ja minua kohti juoksee siis Nelli-mamma:

838805.jpg

Nessin kanssa haettiin vuorotellen keppiä ja dummya. Piti olla tarkkana ettei toinen vie...

838789.jpg  838787.jpg

Nelli-mamma tyytyi vaan pärskyttelemään:838801.jpg

Sitten mun oli pakko yrittää piilottaa se dummy ettei muut saa sitä:

838808.jpg

Sit me oltiin Nessin kanssa siellä kokeessa. Ei me kumpikaan saatu pisteitä, mutta meistä haluttiin silti ottaa kuvia. Nessi ei suostunut mun kanssa samaan kuvaan kun olin kiusannut sitä edellisenä päivänä, niin otettiin sitten erikseen.

838819.jpg 838818.jpg

Ja sitten: NE MUN AARTEET!! Katsokaa ja ihailkaa! Juhalta (kasvattaja-Kirsin mies) sain tuollaisen hienon ketun! Kiitos Juha! Ketulta irtosi jo yksi jalka kun revittiin sitä niin lujaa. Kohta irtoo vielä toinenkin kun mä rrraatelen ja rrravistan sitä niin rrraivoisasti. Tuo sorkka taas on sellainen kuivattu sorkka mikä oli hukkunut sinne metsään ja minkä minä löysin (sitten lopulta). Oon meinaan pikkasen ylpee näistä mun aartehista!!

838826.jpg

838828.jpg