Tänään mulla kävi vieraita. Siis nimenomaan MULLA. Äiti sanoi, että ne on jotain hierojia, ja se oli pohjustanut sen asian niin, että "ne tulee sua hoitaan ja ai että kun on luksusta ja varmasti tykkäät ja plaa plaa plaa". No enpä tykännyt en. Paitsi aluksi. Ne esitti jotain hirmu kivoja ja jutteli ja rapsutteli. Sitten se toinen alko mua kopeloimaan ja painelemaan. Ei siinäkään aluksi mitään ollut, mutta se eteni vähitellen mun selkää pitkin ja mä en tykännyt kun se meni sinne lantiolle päin. Irvistin sille pari kertaa, mutta se ei meinannut uskoa. Jouduin näyttään sille mun purukalustoo vähän lähempää ja äänen kera. Se oli se ihan sama paikka mistä se yks tuomari kerran kopeloi, enkä sillonkaan tykännyt! No, mä jouduin arestiin ja sit alotettiin alusta. Loppuajan se sitten olikin taas ihan mukava ja silitteli ja rapsutteli ja kyllä se mua vähän hierokin tuolta lapojen välistä. Sieltä tuntu varsin hyvältä ja olinkin ihan sen tarpeessa. Sit mä tein sen kans kaikkia temppuja, kuten näytin mitä tehdään kun on flunssa ja näytin mun hienon kuolemistemppuni. Sitä me tehtiinkin sitten enemmän ja sain herkkuja ihan siitäkin kun vaan makoilin kyljelläni. Eli okei, oli lopukskin ihan kivaa. Jossain vaiheessa yritetään uudestaan.

Mä en nyt oikein osannut noille ihmisille selittää, että mikä mua siinä harmitti. Eli nyt äitin pitää kokeilla sitä kohtaa, että sattuuko mua vai inhottiko mua vaan kun vieras koski. Sit kun Pullero menee rokotuksille niin mä joudun mukaan, että se räätäli voi kokeilla mun selkää myös. Ettei siellä vaan oo mitään. Se voi sitten kuulemma haitata mun agiliitäjän uraa jos on jotain vialla. Mut ei kai.