...vaikka täällä blogistaniassa hiljasta onkin.

Sen lisäks että  meidän elämästä iso osa kuluu remppahommissa, me ollaan toki tehty muutakin. Mä oon esimerkiksi päässyt projektikoiraksi yhdelle koirahierojaopiskelijalle, joka sattuu olemaan maailman paras koirahierojaopiskelija. Mää en ollut aluksi sitä mieltä, mua vähän arvelutti kaikki se kyljelleen laittaminen ja mun takaosaan koskeminen, mutta nyt mä oon jo ihan eri mieltä. Siinä hommassa voi ite ottaa ihan lunkisti ja kuorsata ja sen jälkeen häntä heiluu monta päivää niin lujaa ettei sitä saa melkein pysähtymään. Ja sitä tätiä täytyy pussailla paljon että se tietäis että mä nykyää tykkään siitä vaikka aluks en muka tykännytkään. Mä kerron siitä hommasta sitten lisää joku päivä ja pistän kuviakin.

Sit me ollaan oltu sellasissa geenitesteissä. Lulusta testattiin, että onko se parson vai porsas (se röyhtäsee aina ruuan jälkeen, joten ei olla aivan varmoja), ja musta että kannanko kenties linssiluksaatiogeeniä kerran, tuplasti vaiko ehkä en ollenkaan. En tykännyt testitilanteesta ja yritin ilmoittaa epämukavasta olosta lääkärille toisen testiharjan kohdalla. Kolmaskin harja otettiin vielä, mutta sen ne osasivat ottaa sillai ettei mun ollut paha olla puristuksissa, joten annoin niitten sen ottaa ihan hienosti. Tästä aiheesta sitten lisää kun ne tulokset joskus vihdoin tulee. Äitiä jännittää aivan hirveesti!!

Viime viikonloppuna Lulu oli missikisoissa ja mä pääsin mummulaan. Meillä oli ihan hirveen kivaa mummun ja vaarin kans ja mä oisin oikeestaan voinu jäädä vielä hetkeks sinne. Siellä oli aika hyvä tarjoilukin. Ja kohta varmaan pääsis jo saareenkin kun on varmaan nyt tulleet ne jäät siihen järveen.

Meidän äiti meinaa että meidän koti olisi muuttovalmis viikonloppuna, joten meidän elämä alkais palaamaan normaaliksi kun meillä olisi aikaa tehdä jotain muutakin kun vaan juosta siellä remppaamassa koko ajan. Oiskin kyllä kiva jos ehdittäis vähän näkeen kavereitakin välillä ja käymään mehtällä ja muuta. Ja ehkä nää blogipäivityksetkin palais taas vähän säännöllisemmiksi ja näkisitte useemmin kuviakin komeasta Panusta :)

Yritän palata vielä ennen joulua, ainaskin toivottavasti linssiluksaatiotestin tulosten tiimoilta. Hyvää joulunodotusta kuitenkin kaikille!