Sunnuntaina olin taas ulkoilemassa kahden mun suosikkiulvomäkeläisen kanssa, eli siis Vapun ja Lulun.

1326569.jpg

Löydettiin yks aika hienonnäkönen paikka. Äiti halus ottaa kuvia, mutta noi missit vaan huiteli menemään.

1326571.jpg

Mä menin sitten sille poseeraamaan:

1326572.jpg

Tuli Lulukin vähän ajan päästä:

1326574.jpg

Vapusta napattiin kuva sitten myöhemmin lenkillä:

1326575.jpg

Sit kun me oltiin kauheesti juostu ja haisteltu, niin mua ja Lulua väsytti hirveesti kotona. Mentiin heti nukkumaan...

1326576.jpg

... ja herättiin vasta kun meille tuli lisää ulvomäkeläisiä kylään. Nimittäin Mrs. ja Mr. Ulvomäki! Ne tuli kattoon lähinnä tota ipanaa ja muutenkin vähän että mitä se täällä kotona touhuilee. Me syötiinkin sitten luita ja leikittiinkin vähän. Sitten tapahtu kaksi aika noloakin asiaa: nimittäin ensinnäkin meille tuli tappelu. Ehkä pahin ikinä. Äiti kyllä erotti meidät heti, mutta Lulu ei meinannut lopettaa sitä isottelua siltikään. Sitten se toinen nolo asia tapahtu vaan Lululle. Ja sekin oli kyllä vähän äitin vika. Just kun äiti oli kehunut, että Lulu on ollut melkein täysin sisäsiisti 3,5 kuukaden ikäsestä asti, niin se meni ja teki hirveen lammikon meidän ruokapöydän alle! No, olis kai sen ollut jo aika mennä ulkona käymään, mutta se ei muistanut pyytää, eikä äitikään muistanut sitä viedä. Noloja.

No sitten illemmalla meille tuli vielä mun pars ihmsystvä Tiina, mutta mua väsytti niin paljon etten jaksanut paljoo olla hereillä. Vähän katoin vaan Hurttaa ja Staraa.

1326579.jpg