Tänään olis kantsinu olla kattomassa Kaupin vinttikoiraradalla Mansen Murre -kisaa. Siellä oli pari joukkueellista valkosia paholaisia ja oltiin ihan sikanopeita ja sen lisäks parhaita.

Meidän joukkue, eli Varaparistot, oli kaikista mineistä nopein! Minijoukkueita oli yhteensä kuiteskin 24! Meidän joukkueessa oli siis Risto, Vappu ja minä, ja tässä me ollaan juuri siinä järjestyksessä mitalit kaulassa:

906205.jpg

Sen lisäks että olin nopeimmassa joukkueessa, olin myös jaetulla ykkössijalla yksilösuorituksen ajan perusteella. Juoksin sen 80 metriä aikaan 7,53 sekuntia, eli ihan tuulispäänä. Musta tuntui melkein siltä, että mun takajalat lähtee irti siinä vauhdissa, ja äiti sanoi, että siltä se juuri näyttikin. Siitä voitosta en saanut enää mitalia, koska niillä oli vaan yksi varattuna, mutta ei se mitään. Sain mä siitä hyvästä sit kuitenkin aika mäheen lelun. Ja äitin hurjan ylpeäksi ja iloiseksi! Lelu pääsee ihan omaan kuvaan:

906209.jpg

Joukkuekilpailun voitosta saatiin ruokasäkit ja pikkaset kengän malliset luut. Tässä poseeraan ruokasäkin kanssa kotona:

906206.jpg

Sain heti maistaakin sitä, kertsi en oo enää barffikoira:

906262.jpg

Laitan vielä yhden kuvan minusta ja kauniin kiiltelevästä KULTAmitalistani:

906212.jpg

Toisessa parsonjoukkueessa olivat Ilona, Mosse ja Roni, ja nekin oli hurjan nopeita! Niiden loppusijoitusta me ei kyl tiedetä, mutta sen voi varmaan lukee Vinttikoirakerhon sivuilta jossain vaiheessa. Sit siellä oli myös Selma, mun rakas ystävä jo ihan pentuajoilta. Sen kuva tulee ihan just tonne Kavereita-sivulle.