Huhhuh, onneks nyt alkaa viikonloppu. Oon ollu kahtena päivänä YKSIN kotona kun äiti on ollu töissä. Yleensä mä oon aina iskän kans kotona ku äiti on töissä ja sit ku isä menee töihin niin me mennään äitin kans nukkuun. Nyt se iskä on ollu töissä jo monta päivää eikä oo tullu kotiin ollenkaan. Sillä on kuulemma joku uus työ ja se on töissä Milanossa. Onneks se ei oo siellä enää montaa päivää… Mä oon ihan väsyny tästä kaikesta vahtimisesta. Olin kyllä myös puistossa juoksemassa kavereiden kanssa. Ensin leikin Trinityn kanssa. Se on hassu kun sillä on vaan yks silmä. Silti se on kyllä tosi nätti ja ihana. Sit jatkoin leikkejä Papun kanssa. Se on tosi nopee saksanseisoja. Ja tykkää kepeistä hirveesti. Meille meinas tulla kinakin kepeistä, mutta opittiin sit hakeen vaan omiamme. Yleensä leikin kepeillä Fridan kanssa, eikä sen kans tarvi tapella niistä. Vedetään kyllä hurjasti. Laitan tähän kuvan todisteeksi:

 

630696.jpg

Frida on kyllä mua vähän vahvempi, mutta on se isompikin koska se on snautseri. Se on mun paras tyttöystävä. Vaikka tykkään kyllä esim. Vapusta, Emmasta, Ainosta ja Ilonasta. Ne on kaikki parsoneita. Niissä on paljon muitakin ihania, mut noita nään ehkä eniten…