Hih, tänään käytiin taas barffikaupassa! Mua odottelee tuolla pöydällä iso kasa kaikkia luita ja lihoja. Saan kuulemma jo tänään maistaa peuranjalkaa… Jam! Niin ja sitten äiti osti sellasia ihania herkkuja kun kuivattuja kuoreita. Väitti, että olen niitä joskus saanut enkä huolinut, mutta en minä vaan muista! Ihan sikahyviä!!<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Eilen meillä oli myös agility pitkästä aikaa. Meinasin ihan hulluks tulla kun tajusin mihin ollaan menossa. Mahtavaa!! Mentiin mun suosikkia puomia, rengasta ja sellasta rataa, missä oli hyppy-hyppy-putki-hyppy. Järjestystä sai myös vaihtaa. Ja sitten mentiin vielä pussiakin! Se on ihanaa kun saa juosta lujaa sieltä läpi ja kuuluu sellanen ääni kun olis hävittäjälentokone. Sit yhtäkkiä onkin taas ulkona ja saa juosta lelun kiinni. Se saattaa mennä kohta puomista ohi mun suosikkilistalla. Mähän olen siis tosi hyvä noissa kaikissa, äitikin sanoo niin. En vaan tajua, että kuka ton äitin sais oppimaan jotain! Se oli ihan pihalla eikä oikein itekkään tiennyt mihin oli menossa. Noloo!

 

Kävin tietenkin myös uimassa. Ennen ja jälkeen harkkojen. Äiti-pirulainen meni heittämään sinne veteen kiven! Arvatkaa oliko hankala yrittää onkia sitä sieltä pohjasta. Sain sen kyllä paikallistettua, koska se tuoksu ihan äitille veden altakin. Täs on kuva sen jälkeen kun oon sukeltanu:

673124.jpg

 

Agilitystä toi rähmäkäpälä ei taas saanut yhtään kuvaa, mutta en mä nyt sitä varten ala himmailemaankaan. Ollaan ilman kuvia sit jos ei niisä vauhti näy! No, reenien jälkeen istuin mallina hetken sellasella kivellä millä olen ennenkin poseerannut (pentukuvissa):

673125.jpg