Siis voi jumankekka! Mää olin jo onnellisesti nukkumassa tänään, mutta heräsin kun toi yks tyhmä taas tirskuu siinä vieressä ja ottaa musta kuvia kun mää nukun. Siis mitähän tässäkin muka on niin hauskaa?

951753.jpg

951752.jpg

951750.jpg

951751.jpg

Ainahan mä tuolla sohvan selkänojalla nukun. Yleensä tosin enemmänkin näin päin:

951745.jpg

Mutta kuitenkin. Tulla nyt tollai tirskumaan toisen nukkumatyylille. Eilen se nauro mulle kun mulla oli painit meneillään ketun kanssa:

951747.jpg

Ketusta on tullut kyllä hyvä painikaveri. Ja se lähtee yleensä mun kans ovelle iskää vastaan kun se tulee yöllä töistä. Siis jos jaksan itekään nousta. Kettua kun pitää vielä raahata perässään kun se on laiska lötkö. Ehkä laitan vielä yhen kuvan tältä päivältä kun olen Råtan kanssa päikkäreillä. Saa Vappu taas ihmetellä kuinka mä aina vaan nukun ;)

951749.jpg

Hyvää yötä!