Mä oon taas ihan sippi. Olen ollut reissussa. Mun Liisa-täti, joka ennen asui tossa melkein naapurissa, olikin nyt jossain paljon kauempana. Espoossa kuulemma. Mentiin sellaseen kerrostaloon, joka oli ihan vieras, mutta siellä sisällä oli paljon tuttuja tavaroita ja Liisa ja Mikko ja Elli-vauva. Eli samat ihmiset jotka ennen asu tossa ihan lähellä. Ja sitten siellä oli paljon leluja joista lähtee erilaisia ääniä. Äiti lupas ostaa mullekin sellasen kirjan jonka yhellä sivulla haukkuu koira. Sain sen haukkumaan ihan itse.

Mun piti taas kauheesti nuolla Elliä. Ootteko ikinä kokeillu miten hyvältä pienet vauvat maistuu?

630691.jpg

Oltiin siellä yötäkin. En voinu ensin nukkua ollenkaan kun siellä Ellin huoneen katossa oli joku pelottava kiiltävä omituinen juttu. Äiti sano että se on vaan vappupallo, mutta en uskonut, koska Vappuhan on parsoni. No, mun piti kytätä sitä peiton alta niin kauan että äiti vei sen toiseen huoneeseen. Sit uskalsin jo vähän nukkua...

Seuraavana päivänä käytiin pitkällä lenkilllä. Siellä oli ihan kivaa kun oli merenrantaa ja puistoja.