Nyt on taas kerennyt monenlaista tapahtumaan. Perjantaina jouduin ensinnäkin räätäliin. Kutitti korvasta ja oli se aika punanenkin. Räätälitäti epäili, että olisin ehkä ressaantunut. Onhan se ihan mahdollista kun olin just joutunut oleen parina päivänä yksin kotona vaikka ulkona olis kaikkia hyväntuoksuisia tyttöjä. Se otti jotain inhottavia näytteitä mun korvasta ja sano, että mulla on ulkokorvantulehdus. Sain sitten korvatippoja lääkkeksi. No, mua vähän harmitti se koko homma, mutta illalla mun tuli jo tosi hyvä mieli kun Vappu teki kivan yllärin. Se tuli emäntänsä kans hakeen mua ja äitiä ja me käytiin sellasessa paikassa lenkillä missä en oo ennen käynyt. Vappu näytti myös tosi hyvän uimapaikan ja aika kauan pulikoitiinkin. Oli kyllä tosi kivaa, kiitos Vappu!

No viikonloppuna iskäkin tuli sitten kotiin. Olikin jo niin kova ikävä, etten muistanut edes syödä. Sitten meillä onkin alkanut joku kauhea metakka ja jotain miehiä ravaa jatkuvasti. Kylppäri on rikottu ja kuulemma sitä rikotaan vielä lisää. Mua jännittää kaikki jutut, enkä kovin mielelläni kulje kylppärin ohi ollenkaan. Äiti rullas mun matonkin pois ettei se tuu pölyseks. Mun piti mennä sen rullan päälle nukkuun ettei se ihan vallan kokonaan vie sitä pois. Siinä kun on hurjan kiva makoilla. No, kyllä siinä rullankin päällä nyt pahimmassa hädässä pystyi olemaan.

784667.jpg

Niin ja eilen oli sitten taas agility ja tänään olen ollut iskän kanssa mummulassa ja antiikkiliikkeessä töissä. Mulla on aina kova homma pitää mun kaikki pallot ja lelut ojennuksessa ja sit vahtia mahdollisia ilmatilan- ja muita rajaloukkauksia. Siellä kun on paljon lintuja ja pupujakin. Siis ei siellä antiikkiliikkeessä vaan mummulan pihassa. Mut ne on ihan vierekkäin.