Tänään meille tuli vieraita. Tai ihan tuttuja ne oli. En ymmärrä miks aina puhutaan vieraista. No, meillä kävi siis mun Elli-serkku, joka täytti eilen nimipäivänään puoli vuotta, ja sen äiti ja isä. Oli ihana nähdä ne taas! Ennen nähtiin joka päivä, nyt tosi harvoin vaan! Elli oli jo aika iso ja se osas ottaa mua päästä kiinni. Mut ei se mua haitannut, sainpahan hyvän tilaisuuden taas lipoo sitä. Näin iso Elli jo on:

731892.jpg

Me loikoiltiin yhessä matolla ja mä näytin sille mun leluja ja luita ja se näytti mulle sen omia leluja. Koitti se mun luutakin vähän ottaa, mut sit se löysi äitin lehdet ja rupeskin lukeen. Tässä kuvassa me makoillaan matolla ja leikitään omilla leluillamme:

731890.jpg

Mä luulen että musta ja Ellistä tulee hyvät kaverit kun se vielä kasvaa. Mä kyllä pelkään lapsia vähän, mutta Ellillä on aika hyvät otteet ja se osaa varmasti olla varovainen mun kanssa.

Illalla käytiin äitin kanssa puistossa leikkimässä. Sitten kotona me leikittiin äitin uusilla leluilla. Ne oli sellaset kengät millä se pääsi eteenpäin kävelemättä. Ensin ne oli tosi pelottavat ja jouduin haukkumaan ja murisemaan niille, mutta sit me keksittiin että mä voin vetää vetolelun avulla äitiä niillä ympäri kämppää. Se oli aika hassua :) Sitten äiti näytti mulle niitä lähempää ja opin pysäyttämään sen rullan nenälläni.

731893.jpg

Hassut vekottimet! Äiti sano, että voidaan mennä niillä lenkillekin sit kun se taas osaa mennä niillä paremmin. No, nyt mua väsyttää. Aika rankkaa toi lasten kanssa leikkiminen... Viikonloppuna menen taas maalle, katotaan onko sieltä sitten kerrottavaa.