Pistän teille taas pari kuvaa niin näätte kuinka Lulu matkii mua. Ekassa kuvassa olin sen Kopissa syömässä tikkaria, kun se haki oman tikkarin ja kinkes mun viereen syömään sitä. Sen tikkari ei kyl näy.

1140406.jpg

Tokassa kuvassa se tunki väkisin mun petiin nukkumaan, vaikka sillä on omakin ihan yhtä hyvä. Se vaan haluu matkia mua. Äitin mielestä se on kyllä ihan hyvä, koska sillon se oppii tavoille. Ilmeisesti mun tavat on siis ihan hyvät.

1140407.jpg

No sitten, tekee Lulu myös ihan omia hölmöilyjäkin. Mulle ei tulis ikinä mieleenkään tunkee päätäni mihinkään reikään mistä en saa sitä ite ulos. Lulupa menikin tunkemaan päänsä meidän Piilota oravat -pelin kantoon.

1140408.jpg

No sitten me äitin kanssa kiskottiin se ulos sieltä, niin arvatkaa mitä se sitten teki! No tunki päänsä sinne uudestaan!

1140409.jpg