No niin, nyt ollaan jo tultu kotiin. Oltiin siis kyläilemässä iskän sukulaisilla. Yks niistä oli sellainen Kitte, jolla mä olen kyllä ennenkin käynyt kylässä, mutta ei vaan oo otettu kuvia. Nyt otettiin. Kitte tykkäs kauheesti olla mun iskän sylissä, niin mä annoin sen sitten olla. Se on jo sen verran vanhempi rouva, että ei sille kehtaa alkaa soittaa suutaan. Muuten muistinkin olla ihan nätisti, mutta välillä en muistanut antaa sille omaa rauhaa. Niin ja tungin kuulemma nokkaani liian henkilökohtaisiin asioihin... Kitte kyllä muistutti mua reviiristään pari kertaa ja sit mä taas muistin. Äitikin yritti komentaa mua, mutta mä pistin ihan lekkeriks ja juoksin vaan karkuun... ;) Äiti kyllä rupes puhuun jostain jääkauden alkamisesta, mutta ei kai sillä sellasiin oo valtuuksia...? No, tässä kuvia meistä:

921029.jpg

921021.jpg

921023.jpg

Kitten pihassa oli myös pallotehdas, ja ne oli oikein isoja ne pallot. Tässä heitän palloa äitille, jos se vaikka pelais mun kans:

921025.jpg

Huomenna lähdetään ajelemaan mun lapsuudenkotiin. Sinne on kuulemman tulossa muitakin meitä Nellin naperoita. Vieläköhän me osataan leikkiä yhdessä...? Enemmän mua oikeesti kyllä jännittää, että päästäänkö me edes perille, äiti meinaa nimittäin ihan ite ajaa iskän autolla sinne. Eikä se osaa ajaa niin isolla autolla. Apua!