Tänään äiti on päivitellyt mun blogia. Se teki tollasia uusia sivuja. Tänään se teki sivua mun kavereista, mutta saatiin laitettua vasta ne kestä oli kuva. Eli nyt pitäis tavata sit kaikkia kavereita ja ottaa kaikista halukkaista kuvia. Katotaan jos vaikka vinttikoiraradalle tulis huomenna porukkaa. Muille sivuille on osaan laitettu jotain ja osa odottelee vielä että äiti ehtis kirjotteleen... Mutta tulossa on!

Minä taas olen päivitellyt sitä barffia. Olen ollut vielä "sekaruualla", mutta nyt se kuulemma loppuu kunhan äiti ehtii hakea lisää ruokaa. Se taisi vähän kehaista Vapulle, että olisin muka oppinut jo syömään kaikkea, mutta en siis todellakaan ole!! Ehkä silloin agileirin jälkeen saatoin pahimpaan nälkääni vetästä pari kanankoipea, mutta sen jälkeen en oo taas niihin koskenu. Tänään äiti teki mulle jäynät ja piilotti sellasia palasia raejuuston ja kalkkunaleikkeen sekaan. Ensin se oli väkisin tyrkyttäny sellasta kinttua mulle, mutta syljin vaan hienosti sen pois aina. Eli sitten se piti piilottaa herkkujen sekaan! Aika julmaa mun mielestä! No, kyllä mä ne sit kuitenkin söin kaikki... Kai se on pakko vaan oppia...

Niin, iskäkin on päivitellyt. Eilen sain iltamössön sekaan kananmunan. Iskä joutui laittamaan oikein viestin äitille töihin, että kylläpä barffi haisee pahalta! No, kerrankos sitä...