Eilen illalla oli kerrassaan ihanaa kun mun rakas ystäväni Tiina tuli kylään. Se on siis se sama nainen joka on vastuussa tästä. No, tälläkään kertaa naurusta ei ollut puutetta, kun keksittiin kaikkia kivoja juttuja. Ihan ensiks se keksi, että oliskin tosi hieno juttu jos osaisin pitää sellasta pientä köysilelua nenäni päällä. Se meni siis näin:

1205524.jpg

No sitten kun tuo oli niin helppoa, niin nuo eukot pääsivät oikein vauhtiin ja alkoivat kasaamaan kaikenlaisia leluja mun kuonolle ja pään päälle. Tässä kuvia mun hienoista ja erittäin keskittyneistä suorituksistani:

Råtta:

1205526.jpg

Nalle:

1205527.jpg

Reikäpallo:

1205528.jpg

Reikäpallo, jossa Orava sisällä (oli muuten aika vaikee):

1205529.jpg

Pötkö:

1205531.jpg

Pörrö:

1205533.jpg

Kaikki on sitten ihan oikeita kuvia mistä ei oo muokattu mitään käsiä tai siimoja pois. Oli ihan tosi hauskaa ja sain hyviä herkkuja palkaksi ja kunnolla huomioo :)

No sitten Tiina kokeili vielä äitin pyynnöstä, että mitä mä sanon jos se koittaa mun selkää sieltä mistä kaikki ei saa koskee. Ja annoin Tiinan koskee. Ku ei se oo kipee, en vaan halua että kaikki ronkkii sinne. No sit jos se selkä tulee kipeeks niin mä opettelin Kipukoukun käyttöä:

1205534.jpg

Kaiken sen temppuilun ja pelleilyn jälkeen mua väsytti ihan hirveesti ja mulle kävi vähän ohrasesti. Nukahdin Tiinan viereen Pallo suussa:

1205535.jpg

Olipahan taas mukavaa!