862109.jpg

Arvatkaas kuulkaa missä minä olen! Meillähän on kotona se vessaremontti meneillään. Nyt siellä ei oo pönttöö pariin päivään, joten jouduttiin maanpakoon. Kaikkien aikataulujen ja kyytiongelmien takia me päädyttiin hotelliin. Joten täällä minä nyt olen! Ihan ekaa kertaa olen oikeassa hotellissa! Täällä on kaikkia hienoja juttuja, kuten sellainen huone, mihin mennään sellasista sivulle aukeevista ovista, ollaan siellä hetki, ja sit niistä ovista pääsee eri paikkaan kun mistä lähti. Mun mielestä se on taikahuone, mutta äiti sano, että sitä sanotaan hissiksi. Mä en ole sellaisessa paljoa ollut. Ainoostaan Ellin luona. Täällä on myös hirveesti ovia, mutta mä osaan jo näyttää äitille mikä on meidän huoneen ovi. Niin ja tää hotelli on aika lähellä sitä paikkaa mistä lähetään usein parsonlenkille, ja ollaankin jo käyty lenkeillä siellä metsässä.

Vaikka olenkin ihan ensikertalainen hotellissa, pystyn aika hyvin rentoutumaan täällä. Olenhan mä harjoitellut vähän yhdessä majatalossa ja leirikeskuksessakin. Kattokaas kuinka hyvin pystyin jo eilen rentoutumaan:

862111.jpg

862113.jpg

Nyt taidan mennä taas koisimaan. Hyvää yötä!