Tässä tulee nyt viikon kuulumisia kun en oo viikolla jaksanut kirjailla mitään. Eikä mulla mitään erikoisia juttuja olekaan.

Maanantaina oltiin agiliitelemässä. Mentiin mun suosikkeja puomia ja pussia, ja sit kiusattiin taas ihmisiä vähän. Niiden piti ohjata meitä neljällä esteellä mitkä oli laitettu neliön muotoon. Yhteensä hypättiin kahdeksan kertaa siinä sarjassa. Tai ekalla kerralla mentiin vaan seittemän kun yks luupää unohti mikä on viimenen este... Siis mitähän tästä vielä tulee...? Siinä tuli sit ihmisille pari valssia, pari takanaleikkausta ja yks välistäveto ainakin harjoteltavaks. Juu, nyt kun sais kotiinkin sellaset esteet niin vois toi äiti harjotella... Niin ja TIETENKIN se unohti ottaa myös kameran mukaan, että oltais saatu kuva Myystä...

Eilen oltiin taas pitkästä aikaa parsonlenkillä. Oli paljon koiria. Ja mun rakas Vappu! Loppumatka käveltiin sen kanssa yhdessä ja juteltiin. On se vaan ihana!

No, toivottavasti Vappu ei loukkaannu jos laitan vielä vähän kuvia musta ja Ilonasta viime viikonlopulta. Nää on kans aika vauhdikkaita. Niin ja äiti sano, että Ilonalle oli tullut juoksut viikonloppuna. No varmasti kaiken sen juoksemisen jälkeen! Mulle ei oo kyllä tullut, johtuu varmaan siitä kun oon ennenkin juossut siellä mummulassa ja olen jo tottunut. No, tässä kuvatuksia:

Ensin Ilona näytelmissä:

753003.jpg

Sit me painitaan Ilonan kanssa (huomatkaa mun agilitykepit, jotka seistä nökötti tossa koko viikonlopun, vaikka meidän piti harjotella. Laiska äiti.):

753004.jpg

Ja juoksemista vaihteeksi (äiti sano että ollaan korvakoiria molemmat):

753005.jpg

753014.jpg

Täytyy kyllä sanoo, että Ilona oli aika ovela kun se oikas aina mutkissa ja ennakoi mun kierrokset ja jäi odotteleen johonkin... Perhana kun en päässyt siltä karkuun sitten millään!

Keppijahtia:

753013.jpg

Illalla meitä jo väsyttikin ja makoiltiin matolla ja katteltiin toisiamme:

753015.jpg

753016.jpg

Oi että meillä oli mukavaa! Kyllä viitsii muistella vieläkin... Terkkuja Ilonalle! Toivottavasti se sun juoksutauti paranee pian niin voidaan taas tavata! Pitää ehkä ottaa rauhallisemmin ens kerralla, ettei sulla tule sellasia juoksuja heti uudestaan...